Edirne bayırınıı hangi sıklıkla ziyaret edersiniz?

Bu Blogda Ara

23 Şubat 2010 Salı


Ben mi İstedim anne hadi vur beni düşeyim bulutların kollarına sil gözyaşlarını sarıl son defa cansız vücuduma anne hadi vur beni sık kurşunu sık oğlum der gibi anne anlamadım ben yaşamayı ben yaşar gibi yaşar gibi ölüyorum uykulara düşman gözlerim vücudum serseri yorgun dizlerim bir sevmek vardı taa şuramda bir ben vardım delikanlı hayatın uçurumlarında vermek bilirdim sevmeyi istemeden istenmeden vermek gitmek bilirdim sevmeyi ardına bakmadan ağırlaşan bedeni sarsmadan uyandırmadan güneşi anne hadi vur beni bıktım her gün ölmekten bıktım artık sevmekten ben ne insanlara sundum kalbimi dönüpte bakmadılar ne sevgilim oldu ne dostum bir ben oldum kaldırımların müdavimi bir ben oldum ölülerin hayattaki beklentisi bir ben oldum bir ben öldüm bir ben artık ben değilim anne hadi vur anne hadi çek tetiği ağlarsam namerdim ölürsem namerdim hadi vur beni sarıl anne sarıl bedenime okşa saçlarımı ağla anne ağla yağmurlar gibi yağ toprağıma anne beni sen vur bırakma namertlere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder