Edirne bayırınıı hangi sıklıkla ziyaret edersiniz?

Bu Blogda Ara

19 Şubat 2010 Cuma

Ne güzel Edirne bayırında...

Anlatmadımız ilşki,içmediğimiz içki kalmadı edirne bayırında
Ayın şafkı vurunca burgazın üstüne edirne bayırında olmak ne güzel
Edirne bayırına yeni arkadaşlarla tanışmak ne güzel
Ne güzel edirne bayırında bir sevgili yüzünden ağlamak
Ne güzel edirne baırında kafamız güzel olunca siyaaset konuşmak
Farklı insanlarla Farklı arabalrda demlensekse dertlermizin aynı olduğunu hissetmek ne güzel
Her demde düşüp düşüp kalkmak ne güzel
Edirne bayırında....Ve geçmişe bir sitem şiiiri yazmak ne güzel edirne byırında

Hayt

Çok sevdiğim bir yalandı hayat,
Sense inkar ettiğm bir yalan,
Sonunun bile bile mi yaşadım ?
Onumu göre göre mi düştüm?
Yıkılcağımı bile bile mi içtim ,
senin gibi bir yalanı ?
Sanırım düşünmedem yaşadım seni,
Sanırım şimdi ben yalan oldum.
HAketmedim şeyleri yaşamak en buyuk yalandı.
Pegi neden bu yalanın baş Rolunde ben VArdım ???
Kısacası buna hayat mı diosunuz...???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder